Percentage Edenaren dat (zeer) tevreden is over publieke dienstverlening
72
-
62
-
75
Indicator wordt eens in de twee jaar gemeten
Percentage Edenaren dat (zeer) tevreden is over gemeentelijke informatievoorziening
-
-
65
-
Indicator wordt eens in de twee jaar gemeten
Rapportcijfer digitale dienstverlening
7,1
-
6,7
-
7
Personeelsformatie
6,2
6,4
6,6
6,9
Depla-indicator. Fte per 1.000 inwoners. Op basis van Vensters voor Bedrijfsvoering. Gegevens vanuit VvB voor 2017 zijn nog niet beschikbaar, cijfer 2017 op basis alternatieve berekening.
Personeelsbezetting
6,2
6,0
6,4
6,7
Depla-indicator. Fte per 1.000 inwoners. Op basis van Vensters voor Bedrijfsvoering. Gegevens 2017 zijn nog niet beschikbaar.
Kosten ambtelijk apparaat
576
495
554
586
Depla-indicator. Kosten per inwoner in euro's
Kosten externe inhuur
14,0
20,7
17,9
21,8
Depla-indicator. Kosten als percentage van totale loonsom en totale kosten inhuur externen
Overheadkosten
33,4
27,2
28,2
29,3
Depla-indicator. Percentage van totale lasten. Op basis van Vensters voor bedrijfsvoering. Gegevens 2017 zijn nog niet beschikbaar, daarom cijfer 2017 op basis van alternatieve berekening.
Percentage vastgoed objecten
-
99
-
-
100%
Met minimaal niveau 3 planmatig onderhoudskwaliteit op de totale portefeuille Maatschappelijke Vastgoed